3 Dagar Kvar

känner mig förvånansvärt lugn med tanke på att det är 3 dagar kvar tills vi står på starten i sälen. Jag vet inte riktigt om jag tror på det själv, att jag verkligen skall göra det här.
Åka NIO mil längdskidor!

ingen kan heller förstå hur nojjig jag är att bli förkyld, eller få någon annan åkomma som göra att jag inte kan ta mig till starten. Att jag fick världens migrän anfall för ett par dagar sen gjorde inte mina nerver bättre, även om det säkert berodde på just det, nerverna!

Jag har ca 20-25 mil på skidor, ibland känns det alldeles för lite,(med tanke på att rekomendationen är 50 mil) ibland helt okej. Vissa träningspass har gått så otroligt bra, allt har klaffat, vädret, spåret, glidet och orken. Medans andra har vart helt kassa, när man svär konstant i 2 timmar.

Jag har hela tiden haft som mål... att komma i mål! Det spelar ingen roll hur lång tid det tar, bara jag slipper åka in i snöret. Bara jag kan försöka samla mina sista krafter och ta mig i mål i mora, då är jag nöjd.

/Charlie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror på er! ibörjan gjorde jag inte det riktigt men nu är jag säker på att ni klarar er bra!

2011-02-24 @ 21:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0