Lite Nya Pryttlar

Hejsan Är i Gässvik för en skidläger helg. Kom hit redan vid ett tiden och vart ut en sväng på golfbanan i Häverödal. Men som Jessica nämner i inlägget nedan så har vi inte någon tur i våran skidåkning, och dagen var tung med snöblandat regn i ganska så isiga spår.

MEN.... hör och häpna! Jag tog mig banan runt, ganska okej tid och inte ett enda fall (förutom i uppförsbacken när skidan gled bak ^^) Pappa kollade ner på mig, gav mig en blick som sa
- SOOOOOPA! och åkte sedan vidare, ha ha!
Känns tungt ibland när mina krafter tryter och pappa glider förbi som värsta turbofarsan, i UPPFÖRSBACKAR.

Imorgon väntar en ny skiddag, så nu är det dags att gå och krypa ner i sängen. Har förresten all utrustning klar, byxor, funktionströja, pjäxor, Hela klabbet. Skönt! och Snyggt. Kolla in!


(ursäkta mitt otroligt smakfulla collage skapat i mästarprogrammet Paint)

Lila och rosa, thats Awesome!

Föresten har jag fått en liten blånagel på högerfoten, (Det som gör nageln blå är att ett blodkärl under nageln brustit och du har fått ett blåmärke under nageln som färgar av sig på nagelns undersida.) det som alla varnat för att man kan få i för trånga pjäxor. Fast som tur är det inte fel på mina pjäxor utan på mina löparskor.
Pjuh! Trodde nästan ett tag där att jag skulle få punga ut för ett par nya pjärror!

Aja Natti natti // Charlie

Ps, Jessica för fein! du är galen, kämpa på! Och så ses vi ju snart, då ska vi banne mig åka dygnet runt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0