Motgångar!

Har ledigt från kvällsträningen, ska basta wiiie! Gör gott för kroppen.

Okej, jag gav mig ut imorse för lite skidträning det första jag möter är spöregn som slår mot ansiktet. De är inte sant! Men mupp man är gav jag mig ut mot skidspåret, kom fram till ett spår som mest såg ut som en isbana. (Måste ju träna på skidor, har åkt så j-la lite!) Satt på mig pjäxor och börja skida framåt... säger bra hjälp! Vet inte hur många ggr jag ramlade, och rejäla ramlingar. Gled längs spåret på mage ibland. Va så isigt! Och fort gick det! Fick träna på att åka nerför iaf =)
Dom har lovat regn resten av veckan på Åland, känns som jag aldrig får träna att åka på riktigt. Börjar få verkliga nervösa känslor för om jag ens kommer lära mig åka innan loppet går av. Känns inte bra, alls!
Aja, nu går jag till bastun ett tag. Men ska ge mig ut imornbitti igen! Ger mig inte! Även fast de regnar haha, suck.

Dagens träning:
07.00-08.00 skidträning Åland
16.00-17.00 powerwalk sthlm

Peace & love // Yes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0