Yes in the house

Efter mycket prat ska jag nu äntligen börja skriva lite inlägg här jag med =)
Är för tillfället på jobbet ute till havs där enda skidchansen blir tidigt på morgonen när vi ligger nån timme i Mariehamn på Åland. Var ute idag och reka vart det fanns spår som inte ligger allt för långt ifrån båten, måste hinna tillbaka innan den åker mot sthlm igen =) Så imorgon blir första turen med nya skidutrystningen, so happy! Hoppas verkligen skidorna fäster för glömde ju vallan hemma... får gå av på hamnpausen och inhandla om det skulle gå helt åt skogen. Vilket det lär göra med den turen vi har haft, nej nu ska jag vara positiv :D

Idag har träningen sett ut så här:
06.45 - 07.30 springrunda på Åland
16.00 - 16.45 powerwalk sthlm
22.35 - 23.15 styrketräning gym (arm, mage & rumps)

Här under ser ni när jag köper mina små skidälsklingar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0