Skämmes ta mig fan!

Här har vi inte vart så aktiva,
vilket kan bero på att vi inte vart så AKTIVA!
Bägge har vi dragits med sjukdommar och skador och har nu i ett tappert försök cyklat ihop så många mil vi kan innan det nästa fredag är dags för vår andra utmaning.
VÄTTERNRUNDAN!

Jessica har i våras haft känningar i knät, vilket hon som den hårdhudade resultatsökande dåren inte brytt sig värst mycket om utan har kört på med sin träning som vanligt. Vilket ledde till att hon hade så ont att hon knappt kunde sitta eller ligga.
Efter en tids sjukskrivning är hon nu iallafall på banan igen.

Jag själv led av något så glamoröst som mag problem. Men det behöver vi inte gå in på djupare här.
Var hemma i stort sett hela Maj och träningen blev således lidande.

I veckan körde jag min fösta 10 mils sväng?!?!?!
Vilket dock slutade med hammaren. Kröp nästintill sista biten hem, krampade och mådde otroligt illa.
Men ack den som ger sig. Jag har ju hel hel vecka på mig att bli bättre.



Mvh
Charlie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0